15 نکته برای توسعه یک برنامه موفقیت موثر

برنامه ها برای موفقیت در هر تلاش بسیار مهم هستند. مهم نیست که این پروژه یک کسب و کار را ایجاد کند یا یک کتاب را بنویسد. بدون برنامه ریزی، حتی پروژه های خوب ترین هدف می توانند به یک جاده یا حتی به طور کامل متوقف شوند. توسعه یک برنامه موفقیت، زمان و تلاش طول می کشد. همچنین نیاز به یک سطح خاص از تجربه دارد، و تازه واردان می توانند متاسفانه تنها پس از شروع پروژه های خود، با این تحقق برخورد شوند.

پس چه چیزی برنامه های موفقیت قابل قبول را از بین می برد؟ پانزده کارآفرین از شورای جوان کارآفرین بهترین نکات خود را برای برنامه ریزی موفقیت خود به اشتراک می گذارند و توضیح می دهند که چرا مشاوره آنها به ویژه در اجرای یک طرح مفید است.

1. هدف خود را بدانید

هدف خود را بشناسید هنگامی که شما می دانید موفقیت به نظر می رسد، شما می توانید شروع به برنامه ریزی کنید. من با ایده های طوفان مغزی شروع می کنم. هنگامی که من آنها را به طرز وحشیانه ای انجام می دهم، ایده های اول و دوم را انتخاب می کنم که من فکر می کنم بزرگترین احتمال کمک به من به هدف من است. در نهایت، من طرح را اجرا می کنم. اگر این نتواند، من با بهترین گزینه دوم من بروم. نه همه برنامه ها اولین بار کار می کنند، بنابراین مهم است که خوش بین باشید.

2. همیشه "چرا"

همیشه شامل "چرا" گاهی اوقات شما با تمام کارهای سخت کاری که برای رسیدن به اهداف خود به دست می آورید، به دست می آورید که فراموش می کنید چرا شما خیلی سخت کار می کنید. هر کس بر هدف و زمان و مهلت قابل ملاحظه ای تمرکز می کند، اما فراموش می کنند که چرا آنها به سختی کار می کنند تا بتوانند به آنجا برسیم. این "چرا" سوخت است که شما را در آنجا می گیرد زمانی که شما از دست دادن بخار یا تمرکز.

3. در برنامه ریزی خود انعطاف پذیر باشید

در برنامه ریزی خود انعطاف پذیر باشید. نزدیک شدن به طرح ساده تر از چسبیدن دقیقا به آن است. در کسب و کار، چیزها تغییر می کنند، و شما باید قادر به محوری باشید. بنابراین درک کنید که زمانی که برنامه موفقیت خود را انجام می دهید، باید انعطاف پذیر باشید. اگر می دانید که رفتن، موفقیت به شما بسیار ساده تر خواهد آمد.

4. یک بیانیه بینایی را توسعه دهید

هر شرکت موفق دارای یک بیانیه بینایی است و بهترین رهبران کسانی هستند که هدف شگفت انگیزی را تعیین می کنند، الهام بخش تیم خود را به دنبال آن و ایجاد یک کسب و کار است که به این دیدگاه دست می یابد. در سال 2016، من یک دیدگاه دقیق و کتبی از جایی که شرکت من در سال 2020 خواهد بود، طراحی کرده ام. چشم انداز زنده ما در طول سه سال گذشته یک نقشه راه جدید بوده و ما را در مسیر دستیابی به اهداف ما حفظ کرده است.

5. برای حمایت از دیگران به دیگران دسترسی پیدا کنید

در حالی که نوشتن یک طرح موفقیت، رسیدن به افراد دیگر که می توانند از شما حمایت کنند و به این اهداف پاسخ دهند! این همه برای ما بسیار آسان است که به طور جداگانه بر روی اقدامات خودمان تمرکز کنیم و فراموش کنیم که تکیه بر همکاران، خانواده و دوستان برای حمایت، بهترین راه برای رسیدن به آنجا است. دست کمک می تواند اهداف خود را بر روی خط پایان فشار دهد و منابع را که شما نمی دانستید، ارائه دهید.

6. بازار خود را درک کنید

هنگام نوشتن یک برنامه موفقیتآمیز موثر، اطمینان حاصل کنید که تحقیقات کافی برای درک بازار خود انجام داده اید. شما نیاز به اطلاعات دقیق در مورد بازار هدف خود دارید، بنابراین شما می دانید که کسب و کار شما به آنها کمک می کند و شانس زیادی برای موفقیت دارد.

7. ابتدا ایده خود را تأیید کنید

یک نکته برای نوشتن یک برنامه موفقیتآمیز موثر، تأیید ایده شما است. شما نمی خواهید برنامه ای بنویسید که مشتریان یا مشتریان شما نمی خواهند، و شما نمی خواهید برنامه خود را بر اساس چیزی که فکر می کنید "باید" به جای چیز درست بعدی انجام دهید. برنامه خود را با بازار خود و در کنار اهداف بلند مدت خود تأیید کنید.

8. تعریف، توسعه و استقرار

من یک چارچوب ساده را دنبال می کنم تا طرح موفقیتی را ایجاد کنم، تعریف، توسعه و استقرار. تعریف آنچه شما می خواهید، توسعه چرا شما به آن نیاز دارید و برنامه خود را مستقر کنید. سخت ترین بخش این چارچوب، توسعه این است که چرا به آن نیاز دارید، به طوری که شما می توانید در نهایت برنامه خود را مستقر کنید. اگر شما می توانید این سه چیز را در همه چیز انجام دهید، من هیچ دلیلی را نمی بینم که شما موفق نخواهید شد.

9. آن را یک صفحه نگه دارید و آن را به روز کنید

آن را به یک صفحه نگه دارید و آن را به روز کنید. این می تواند دلهره آور به همه چیز که شما می خواهید انجام دهید، تغییر و انجام در زندگی. چالش: طرح زندگی خود را بر روی یک تکه کاغذ طراحی کنید. از خودتان بپرسید که در ده سال چه چیزی برای شما مهم است، و آنچه می خواهید به عنوان بازنشستگی لذت ببرید و جشن بگیرید. بسیاری از مردم گیر کرده یا غرق می شوند، و این تمرین بهترین مکان برای شروع است.

10. آن را به قسمت های قابل کنترل بیشتر بکشید

همیشه یک ایده خوب برای شکستن طرح خود را به قطعات کوچکتر و قابل کنترل تر است. اگر شما به دنبال یک لیست عظیم از وظایف بدون در نظر گرفتن واقعی، ممکن است شروع به غرق شدن کنید. با این حال، اگر شما آن را به وظایف کوچکتر شکستن، شما می توانید به آرامی ببینید که طرح شما به نفع خود می آید. با توجه به این مرحله همچنین به شما اجازه می دهد تا پیشرفت خود را پیگیری کنید و برنامه های آینده را انجام دهید.

11. ایجاد یک شعار که طرح را تعریف می کند

یک شعار ایجاد کنید که طرح را تعریف می کند. یک برنامه موفقیت موثر برای تلفن های موبایل طولانی و خسته کننده است. باید چیزی به یاد ماندنی باشد که طرح را به شعار یک جمله ای که هر کس می تواند در حال خواندن و تجمع قرار گیرد، می گوید. برای ما این شعار "10/4" است. موفقیت شرکت ما در 10 سال به 10/4 سال (تولد 40 سالگی من) در 10 شهر است. هدف را روشن و به یاد ماندنی نگه دارید.

12. طرح خود را بکشید

هنگام ساخت یک برنامه موفقیت، فقط باید آن را بنویسید، می توانید آن را نیز بردارید. هنگامی که شما قرعه کشی می کنید، قسمت های مختلف ذهن خود را درگیر می کنید. توسط doodling یا طرح خود را با استفاده از فلش، کلمات و اشیاء، شما یک تصویر واضح تر را در ذهن خود ایجاد می کنید. نقاشی می تواند به شما کمک کند کل تصویر را ببینید. پس از آن می توانید یک برنامه دقیق تر را بنویسید که کار می کند.

13. تمرکز بر نتایج

تمرکز بر نتایج به منظور پیشنهاد اقدامات. چند بار، حتی برنامه ها می توانند سقوط کنند و سقوط کنند، و ما به اشتباه معتقدیم که این پایان است، زیرا اولین بار کار نمی کند. ضروری است که ذهن خود را بر روی نتایجی که می خواهید به دست آورید و برنامه ریزی اقدامات مبتنی بر آنها را برای حفظ پایداری در دستیابی به آنها حفظ کنید، ضروری است.

14. آن را برای شما منحصر به فرد کنید

طرح موفقیت شما باید برای شما منحصر به فرد باشد. شما می توانید یک قالب را به عنوان یک راهنمای یا طرح شخص دیگری به عنوان یک مدل استفاده کنید، اما در پایان آن همه، باید برنامه موفقیت شما باشد. شما اهداف، انگیزه ها و تجربیات منحصر به فرد دارید، از آنها برای ایجاد طرح خود استفاده کنید. و هر کسی را که می گوید این کار را انجام می دهید، نادیده بگیرید.

15. برنامه های کوتاه مدت را ایجاد کنید

من موفق به نوشتن یک برنامه موفقیت درازمدت نیستم، زیرا زندگی به نظر می رسد که منحنی های منحنی را در شما پرتاب می کند، اما من در جستجوی برنامه های کوتاه مدت، موفقیت را پیدا کرده ام. من دوست دارم خودم را به اهداف کوتاه مدت کشش بدهم و متوجه شدم که این کار شخصا و حرفه ای واقعا مفید است. حرکت به اهداف کوتاه مدت همیشه طول عمر را نیز تحت تاثیر قرار می دهد، و من را سریعتر می کند

لینک منبع


برچسب ها: موفقیت , زندگی , مربی ,
[ بازدید : 10 ]
[ يکشنبه 7 آذر 1400 ] [ 13:35 ] [ بردیا ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]